29 Mar 2011

KOmorgen

Sådan hilses jeg godmorgen udenfor denne uges hotel i en forstad til Basel.


"Gasthof am Ochsen" danner i denne uge rammen for overnatninger, strikketøj og blogning. Hotellet er fyldt med  buster, billeder og "seletøj" altsammen noget der kan henføres til oksen og dens betydning for schweitsisk land- og kødbrug.

Hotellet ligger i forstaden Arlesheim som er et rigtigt lille hyggeligt sted med fontæner på de små torve, bindingsværkshuse, små butikker og en hyggelig bimlen med klokken i "Dom".


Tak for kommentarerne til mit indlæg i går. Jeg er på benene omend i en træt og noget afdæmpet udgave. I dag vil jeg passe på mig selv - tage det stille og roligt og forsøge at koncentrere mig om én ting ad gangen. Indimellem vil jeg gå for mig selv og lufte følelser ud og mærke vejrtrækningen helt nede i maven.

Med ønsket om en god tirsdag.

2 comments:

  1. Og KOaften til dig Søde Jane. Jeg håber, at du finder ro med strikketøjet i aften.

    Tænker, at verdenssituationen skal vendes over en g/t søndag eftermiddag?

    Stort knus fra hende-med-det-nye-ønskejob

    ReplyDelete
  2. Tak Anette - og stort tillykke. Aftale med søndag eftermiddag.

    ReplyDelete