7 Oct 2010

Alenemor med fødselsdagsforberedelser

Endelig er dagens aktiviteter overstået.
Jeg synes jeg har stået vandret siden i morges, hvor dagen startede i totalt kaos. Min kære husbond er taget til Wien - på konference til fredag aften - og så kunne han ikke finde flybilletterne!! godt nok returbilletterne men alligevel. Samtidig er det rengøringsdag, hvilket er dejligt, men det giver også ekstra pres når lige det sidste rod skal ryddes af vejen.

Nå, men manden kom afsted og jeg på arbejde. Fuld damp fremad. Hente Asger i børnehave og hjem og skrive indkøbsliste, handle, aftensmad, bage cup cakes og putte.

Den førstefødte, Anders fylder i morgen 11 år. Han har bestilt taco menu til aften og cup cakes til klassen. Anders er bidt af en gal fodbold, så cup cakesene bliver pyntet med glasur i rød/hvid eller rød/grøn med henvisning til landskampen Danmark-Portugal fredag aften.

Cup Cakes (indrømmet - nogen Mette Blomsterberg er jeg ikke)

Nu er ungerne puttede og jeg er fuldstændig flad! orker næsten ikke engang at strikke en pind.

2 comments:

  1. Ja, sådanne dage kan godt give sved på panden, men flot at du nåede det hele.
    Håber I får en god fødselsdag i dag - han er jo ikke ældre end det stadig er en stor dag for ham.

    ReplyDelete
  2. Tak, ja jeg nåede det hele og kunne overraskende nok også nyde det lidt - og præsterede ikke at blive ALT for irriteret.
    Ja, han har glædet sig, talt ned på kalenderen en måneds tid, og haft svært ved at falde i søvn de seneste dage.

    ReplyDelete