28 Oct 2010

Strikkeerstatning

Ja, min strikkepind er jo knækket; men jeg får en ny leveret - helt uden vrøvl og dikkedarer - fra butikken Woll-sucht i Flensborg, hvor jeg har købte et sæt KnitPro.

Nå, men jeg har dog fået fat i en OK erstatning. Det seneste nummer af Bolig Liv. Fyldt med jule inspiration. Ja, der er jo næsten 2 måneder til, men når man som jeg elsker julen er det ikke for tidligt.

Vi har den tradition at når vi ikke skal fejre Jul med min mands familie, samles vi til julehygge weekend i slutningen af November. Det er en top hyggelig weekend med bordet fyldt med karton, bladguld, små engle, styroporkugler, lim, saks, garn og hvad vi ellers har medbragt til det kreative bord. De senere år har vi kreeret julekort, og nu skal jeg igang med at finde inspiration til dette års arrangement.

Lige om lidt vil jeg krybe under hotel-dynen, have en kop te ved hånden og så bare bladre stille og roligt og samle gode idéer.

No comments:

Post a Comment