24 Oct 2010

Strikkeinspiration

Det er ellers ikke noget jeg sådan gør, det der med at købe strikkebøger; men nu har jeg købt 2.

Én praktisk omkring sokkestrikning, så jeg på et tidspunkt kan indfrie sønnens ønsker om uldsokker til gummistøvlerne, og så én til ren forkælelse. For hvor er den altså bare lækker, den der"Strik en Stund" af Annette Danielsen.

Skønne strikke modeller og en SKØN bog at have i høænderne og bare indsnuse stemnningen i billederne!

Jeg har jo et strikkeprojekt igang, så jeg kan gå lidt og "smage" hvilket der skal blive det næste projekt. Nogle af favoritterne er:
Til manden i mit liv
Den absolute favorit.
Skulle måske have lavet denne i stedet for det nuværende projekt - men for sent.

Efter flæskestegen står den i aften på sofahjørne og strikketøj. Jeg smiler.
God Lørdag aften.


No comments:

Post a Comment