29 Apr 2011

I småtings afdelingen

Jeg er i småtings afdelingen i dag.

Efter vejledning fra Basse Bufas har jeg lavet 4 stks maskemarkører. De ligger nu fint her på bordet og venter på at vi får gravet en tang frem, som kan klemme "lukkerne" sammen. Hvis du så vores værksted, vil du kunne forstå at det, at finde det rette værktøj ikke er en nem øvelse!



Et andet ønske som også har stået på min ønskeliste i lang tid blev indfriet i dag. Jeg fandt nemlig mit hjerte - ja altså ikke mit-mit, men hjertet til en lang kæde. Lædersnørre og Jewellery hjerte (som godt nok aldrig har haft noget med sølv at gøre, men ikke mindre pænt af den grund)  fra Panduro - og vupti 1 stks smykke til den nette sum af 43,-.


Jeg er godt tilfreds - det er lige sådan det skal være.

2 comments:

  1. Dejligt at du kunne bruge vejledningen. Jeg kan slet ikke undvære maskemarkører, efter jeg er kommet i gang med at bruge dem.
    Tina:-)

    ReplyDelete
  2. Nu har manden fået gravet en tang frem og maskemarkørerne er klar til brug. Mine tidligere maskemarkører var mere simple - lavet af små hjerteperler på elastik.

    ReplyDelete