5 Jun 2011

Flyvende feriedage

Det er som at holde ferie. Denne forlængede weekend i skønne sommer temperaturer. Vores dage har været uden andre planer end hvad der lige falder os ind  - altså lige bortset fra Anders som har været til fodboldcup i Nordjylland. Kampe spillet fra Torsdag morgen til igår lørdag middag blev til en flot 9. plads ud af 24 indenlandske og udenlandske hold. Det var en tilfreds træt og solbrændt dreng der vendte hjem i går.

Dagene er blevet fyldt med lystfyldte gøremål.
Mine krukker er langt om længe forvandlet fra ubestemmelig lys-beige til rustik, dyb og mat sort. Største delen er allerede fyldt op med grønt liv - bla. disse skønne chokoladeblomster. Resten står stadig med mulighederne åbne.
"Nye" Krukker - malet med sort facade maling. 

Symaskinen er luftet - bogstaveligt talt - for sådan så mit sy-værksted ud igår. I solen på terrassen.

En snarlig fødselsdagsgave er kreeret. Sommerlige gevandter i lette stoffer med skønne farver og detaljer. Hele gaven kan jeg ikke vise endnu. Dem må I have til gode til gaven er åbnet; men en lille sneak-peak skal I ikke snydes for.
Små fine detaljer.
Astrid har bestilt et tilsvarende sæt, så jeg tror symaskinen skal luftes i dag igen - jeg glæder mig allerede.

Der er dømt stornydning af den sidste flyvende feriedag. Må du også nyde din.
Astrid har også været i gang. Er  det ikke bare skønt?!

No comments:

Post a Comment