26 Oct 2011

Julepynt i pang farver

Weekendens tur til Sønderjylland bød udover Guldbryllupsfestligheder og familietur til stranden også på en tur til "Det gamle Apotek" i Tønder.

Ting-butikken over alle Ting-butikker. Husets gamle små rum er tætpakkede med nips, stearinlys, diller-daller (som min mand vil kalde det) og julepynt i afstemte farver. Et rødt, et lilla/sølv, hvid/creme/natur rum og så dette pang farve rum, som I lige får et par billeder af.

Selv er jeg til det mere afdæmpede; men er ikke mindre fascineret over det humoristiske islæt fra farvernes univers.

Igen undskylder jeg billedkvalitetet. Mit kamera er stadig ikke kommet frem af gemmerne og mobilen er ikke en kompatibel erstatning.

To kusiner falder i svimer og stearinlysdyr.
Hjem kom en elefant og en ko.
Cupcakes sparegrise 

Det skulle være
glimmer lilla juletræer, blanke limegrønne lys svampe, svampe og ugler i træ

Rum fyldt med pang-farver fra RICE
Her er jeg mere på hjemmebane.
Hæklede engle - kunne godt komme på min projekt ønske liste 
Et besøg værd, når du kommer på de kanter.

No comments:

Post a Comment