28 Nov 2011

1. søndag i advent.

Mange indlæg i blogland med denne overskrift, men det er også det mest beskrivende for dagen idag.

Endnu en gang havde nissen i løbet af natten fundet frem til sutskoene, der stod linet op ved altandøren og placeret gaver til ikke kun ungerne, men i dag også til de voksne familiemedlemmer. Ungerne blev begavet med tøj og jeg fik to skønne små massagebolde, som gør godt på overspændte skuldre.

Så var jeg jo så heldig at vinde i Give Away fra Savværksvej. 4 skønne guldpakker med hvert deres tal ligger og venter på mig.


Pakken under 1-tallet blev pakket ud sammen med eftermiddagshygge og lystænding. Fuld opmærksomhed fra hele familien.

Se lige hvor heldig jeg er. Søde små guldengle lys og en smuk lys porcelænbroche med et strøj af lilla og lime. Lige i øjet!!!! Lige mig!!! Tusind tak, Lise.


Med blæsevejret hærgende udenfor er vi krøbet indenfor med ild i pejsen og små projekter ved symaskinen. Bare vent - måske der bliver noget for dig.

No comments:

Post a Comment