29 Dec 2011

Ugler i flok

Til vores jule-klippe-klistre-dag før Jul kastede vi os ud i fabrikationen af Ugler af enhver slags. 
Jeg blev så grebet af ugleriet og kunne slet ikke stoppe igen. 


Ugler i selskab med en kær engel var mit bidrag i pakkekalenderen anno 2011. Modtageren blev glad. 
 

Ugler fløg ud i Verden til Søsteren i Norge og til Nordjylland, som en julehilsen til en kær bloginspirator.  


Mine kolleger blev også uglebegavede. De kvindelige af slagsen fik ugler indlagt i en "håndkøbsvæskepose". En  seriøs opgradering af den triste pose, der udleveres i lufthavnen. Meget anvendeligt, når man rejser meget. Mændene måtte nøjes med ugler - de har alligevel ikke så mange bøtter med på tur. 


Poserne er lavet af klar plastdug, lynlås og en stofkant som holder sammen på det hele. De overholder de tilladte mål og går glat igennem security check i Lufthavnen - Min egen version er afprøvet mange gange. 

Der er heldigvis talrige dage inden lufthavnen skal besøges igen. Juleferiedagene dases og nydes!!

2 comments:

  1. Hvor er de bare skønne de ugler ;0)

    ReplyDelete
  2. Tak Julie. Jeg tror de pynter, hvor de kommer frem.

    ReplyDelete