30 Aug 2013

Celebration Give Away

Thank you all for your kind greetings and congrats to the first 3 years of Balles Bazaar. I cannot say how much I appreciate your comments. It makes it all worthwhile.

You, dear readers are the ones who make the blog alive, at that asks for a proper celebration!!! 
No party without a present.



The present for you is the chance to win a home made purses.
I have used deep black linen and added one of my favorite prints from my Grand Fatrher's stamp collection in shiny white. The red zip and the small decorations add the colors. 
The inside is lined with a courageous clear blue oilcloths with tiny white dots. 

And dear friends - one purse is not enough. Inside the lucky winner will find a mini purse. Same concepts as it's bigger sister, but with a beautiful cotton fabrich inside. Cute and small. Ideal for "women's necessities" in the lady bag or for needles, meter band and scissors for the knitting/sewing bag.



How you can win these treasures?

  • Enter a comment below, and you have 1 ticket for the draw. 
  • If you are or join as reader of Balles Bazaar (regardless which reader you use) you can add an extra ticket
  • Link (please feel free to use the first picture) to this Give Away will give you yet an additional ticket.
  • Follow ballesbazaar on Instagram will add 1 ticket. 
A maximum of 4 tickets. Please write in the comment how many tickets you take. 

If you do not have a blog please write your email address.

The lucky winner will be revealed when the blog turns 3 years and 1 month, September 13.

Hope you'll join the party.

Btw: Previous purse designs can be found herehereherehere and here. All guided by unikarina's tutorial.


Tusind tak for alle jeres søde hilsner i forbindelse med Bazarens 3 års fødselsdag. Jeg kan ikke med ord udtrykke hvor meget jeres kommentarer betyder. At høre fra jer, gør det hele værd. 

I, mine kære læsere skal da fejres på behørig vis, og hvad er en bedre måde end med en lille Give Away. 



Et par punge/tasker i dyb sort hør med knasende hvidt tryk fra én af mine yndlings klodser fra min Morfars samling. En rød lynlås, og et par kulørte bånd giver et dæmpet farvekik. Foret er voksdug i en humørbombe af klar tyrkis og små hvide prikker. 

Men med sådanne dejlige læsere er én pung jo ikke nok. Så den heldige vinder får også en pung i miniudgave. En lille sag, som jeg kom til at lave ved en fejltagelse, men en fejltagelse jeg har gentaget så mange gange at det er en success. Samme stil som Storesøsteren, men voksdugen er skiftet ud med sart småblomstret bomuld. 
En lille sag, der er genial i håndtasken, og til målebånd, saks og nåle i strikke/sytasken. 



Hvad du skal gøre for at være med i lodtrækningen?

  • Skriv en kommentar nedenfor og du har 1 lod 
  • Eksisterende eller nye læsere får endnu et lod
  • Link til denne give away på din blog, og du har endnu et lod
  • Hvis du følger ballesbazaar på Instagram kan du lægge endnu et lod i puljen. 
Altså op til 4 lodder. Husk at skrive din e-mail adresse hvis du er blog fri. 

Vinderen trækkes når bloggen fylder 3 år og 1 måned - den 13 September. 

Jeg håber, du har lyst til at lege med. 

PS: Tidligere versioner af pungen kan du se herherherher og her. Alle lavet efter unikarina´s vejledning

15 comments:

  1. hej Jane. Så fandt jeg dig på instagram, og deltager gerne i din flotte give away (selvom jeg stadig har den fine taske-pung du sendte mig :o)

    ReplyDelete
  2. Jeg deltager gerne, for hvor er de flotte og seje.
    God weekend

    ReplyDelete
  3. Sådan en fin gave, vil jeg da gerne vinde. Jeg har ingen blog, men læser lystigt hos alle I andre dygtige bloggere :-)
    God weekend fra Nordjylland
    Vh.
    Helle

    ReplyDelete
  4. Kære Jane

    Tillykke med 3-året. Det er så dejligt, at du har din blog, så jeg kan følge med selvom I er så langt væk. Der var i øvrigt "By Night" i Hovedgaden i går. Åh hvor jeg savnede at løbe ind i dig. Nå sentimentalitet nok for nu!

    Jeg vil frygtelig gerne vinde. Jeg ved jo, hor dejlige dine punge. Jeg bruger stadig mit lilla fødselsdagssæt hver dag. Jeg tror nok, at jeg må have 3 lodder. Instagram har jeg netop fundet dig på (som den første). Ny verden. :-)

    Stort knus
    Anette

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Fedt tryk på pungene - kan godt forstå at du er glad for morfars skønne trykklodser. Jeg vil meget gerne vinde - sådan et par punge kan holde styr på mange skønne ting. Jeg husker stadig din historie med mini-udgaven. Den synes jeg var sjov. Men pyt der kom jo noget godt ud af det...
    1 lod til mig, tak

    ReplyDelete
  7. Det må blive til 2 lodder til mig ;0) og krydser finger.

    ReplyDelete
  8. Hvor er de fine. Jeg smider hele 3 lodder i puljen (kommentar, læser, instagram).
    MVH Rikke

    ReplyDelete
  9. Nøj, hvor er de fine. De ligner små elefanter. Jeg følger her og instegrammer, så med denne kommentar, 3 lodder

    ReplyDelete
  10. Stort tillykke med blog-fødselsdagen. Sikke lækre punge med tryk. Jeg deltager gerne med tre lodder (kommentar, læser, instagram)

    Kh Mette

    ReplyDelete
  11. De er kjempefine. Jeg deltar gjerne, 3 lodder (kommentar, leser, instagram).
    Lone

    ReplyDelete
  12. Tillykke med blog-fødselsdagen,jeg smider da lige 3 lodder i lykkepuljen,troede egentlig jeg var fast læser,men næh åbenbart ikke,men det er jeg så nu :)),samt på instagram og kommentar,de er simpelthen så flotte dine punge

    ReplyDelete
  13. Sikke skønne punge, - trykket sender lige tanker tilbage til barndommens by og besøg i dens butik med kunsthåndværk. Hold da op, hvor gad jeg godt være heldig;-) Tillykke med de 3 år.
    De bedste hilsner fra Kirstine / lmmjvm@yahoo.dk

    ReplyDelete
  14. Nøj, hvor er de fine, jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder.
    Stort tillykke med blog-fødselsdagen:-)
    De bedste hilsner Marlene ( marlene70@live.dk)

    ReplyDelete
  15. Hej
    Jeg deltager også!!! Bare med denne her ene billet :-)
    KH
    Birgitte

    ReplyDelete