11 Jul 2012

At rejse er at leve

Tænk sig, jeg er blevet begavet. Søde Unikarina har send mig en hjemmelavet "god tur" gave.





Under den indbydende indpakning lå den skønneste pose i smukke sort/hvide stoffer med smilende humørfyldt grønt foer. En broderet QR kode er smukt indfældet på forsiden, og det var med både spænding og forventning at mobilen blev sat til at scanne.



"At rejse er at leve" står der. Så sandt som det er sagt, og meget passende med tanke på vores Australiens projekt.



Af hjertet tak, Karina. Mit strikketøj er allerede flyttet ind. Det og posen skal med på flyturen til den anden ende af Verden.

Tusind Tak.

7 comments:

  1. Ja det nærmer sig jo nu med stormskridt. Ønsker jer en tryg tur, og håber, 36 timer er mulige at få gjort kål på uden at blive helt "ødelagt" af det. Vi følger med jer i tankerne!
    Lone

    ReplyDelete
  2. Rigtig god tur - spændende.
    Kh. Lene.

    ReplyDelete
  3. Skøn gave, som med garanti er givet med hjertet.
    Det er også et spændende nyt liv I begiver jer ud på.

    Kh. Lis

    ReplyDelete
  4. Nåe det var dig som fik gaven..... Havde godt set hos Unikarina at hun sendte en pakke. Den er rigtig flot Tillykke med den og go tur "hjem"
    Kh Helle

    ReplyDelete
  5. Dejligt at du fik pakken før I rejste. Jeg glæder mig over at dit strikketøj er flyttet ind. Jeg glæder mig til at følge jeres nye liv -håber at det bliver hvad I drømmer om. God tur...

    ReplyDelete
  6. hold da op for en god gave at få !
    så gennemtænkt og fint udformet - og ikke mindst nyttig.
    Dejligt med den slags gaver.
    Er I rejst ? eller er I stadig på tur i hovedlandet ?
    hilsen Mona

    ReplyDelete
  7. Hun er bare så betænksom, smuk tanke, og håber i for et skønt eventyr, der ned :0)

    ReplyDelete