5 Jul 2013

Skylark help

I've finished an in between small knitting project for a new little baby princess in the US (pictures to come. It has gone too dark dark for photographing now). Ready to get started on Skylark I discover the pattern is left behind at home 2500 km south of here. 

Still two days of vacation and a return flight left and I'm out of pattern. Yarn and needles are ready and waiting to get going. 

Any of you have the pattern? And would like to scan the first page and email it to me?

Jeg har lavet et lille "ind i mellem" strikke projekt. En lille amerikansk prinsesse er kommet til verden, og hun skal beriges med en lille vest. Den er nu færdigstrikket, men montering må vente til vi kommer hjem til nål og hæklegrej. 
Billede må også vente - indtil det igen er lyst. 
 
Tidligere har flertallet talt og mit næste projekt skal være Skylark designet af Kim Hargreaves. Pinde og garn er klar, men jeg har glemt opskriften hjemme, 2500 km sydover! 

Nogen af jer som har Skylark opskriften, og som kan scanne og sende dr. Første side til mig på Jane@ballenet.dk. Så vil jeg blive taknemmelig og glad for hjælpen. 



3 comments:

  1. hej Jane.
    Desværre har jeg ikke lige netop den opskrift - men hvis du har titlen på den bog, den findes i, kan jeg måske få den hjem fra biblio.
    mvh Mona

    ReplyDelete
  2. Har du fået fat i opskriften?? jeg har den og kan være behjælpelig, så sig til. Hilsen Connie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak for tilbuddet, men nu er jeg kommet hjem til opskriften igen.

      Delete