13 Aug 2010

Byd mig velkommen

Nu gør jeg det. Melder mig i koret af bloggere, der gerne vil dele ud af kreative produktioner og hverdagshistorier. Jeg har igennem de seneste måneder fulgt med på en del blogs - særligt med kreativitet som emne og jeg er i den grad blevet inspireret - både af kreationer, men primært af "sammenholdet" og den positive ånd. Det vil jeg gerne bidrage til og være en del af.

Når jeg ikke arbejder (som projektleder), vasker tøj eller rydder op hygger jeg sammen med familien, og prøver at få så megen kreativ udfoldelse ind som muligt. Jeg syr, strikker, hækler, bager og maler. Nogle af "værkerne" vil jeg vise her.

Det første er det igangværende strikkeprojekt.
En dejlig trøje i DROPS Alpaca og Fabel. Fantastisk farve og skønne knapper.

Cool Facts:
Opskrift: DROPS nr. 109-52
Garn: DROPS Alpaca, 100% Alpaca - Colour: 7240,  DROPS Fabel, 75% Uld Superwash, 25% Polyamid - Colour 677
Pinde 2½-3

Håber I vil tage godt imod Balles Bazaar.

1 comment:

  1. Kære Jane

    Det bliver superhyggeligt at følge din blog. Jeg er helt misundelig. Må se, om jeg får krudt til at lave min egen en dag.

    Mange hilsener fra Anette

    ReplyDelete