2 Sept 2010

Hvide hørbukser

I går fejrede Anette og jeg min sidste ledighedsdag på allerbedste måde - nemlig ved at sy. Jeg havde planlagt at lave en nederdel; men så kunne jeg pludselig ikke finde stoffet - meget mærkeligt. Så efter et par minutters vandren rundt om mig selv i overvejelserne over hvad jeg så skulle kaste mig over, faldt valget på at gøre et henlagt projekt færdigt.

Et par hvide hørbukser som har været på vej siden foråret var strandet ved lynlåsen. Med koncentration, tålmodighed og følge vejledningen ét trin ad gangen, lykkedes det mig at gøre bukserne færdige.

Nu er det sådan at sommeren kan ses på min figur, så bukserne sidder lidt for tæt. I skal skånes for et billede "af dem på". Det kan vente til jeg har cyklet de ekstra par kilo af.


Bukserne er syet efter ONION mønster 4013 og jeg har forsynet dem med for - og baglommer. De er ellers helt enkle med bredt linningsstykke og let svaj i benene. Den eneste pynt er den lyseblå/turkise knap.

No comments:

Post a Comment