6 Sept 2010

Puder til sofaen

Det har været en fantastisk eftermiddag. Solskin, kaffe og symaskine på terrassen.
To skønne sofapuder i temaet grå-sort-rød blev det til.


De har begge deres charme; og jeg er specielt glad for puden i sort hørstof. Her ønskede jeg at skabe struktur og liv på forsiden. Det blev til cirkler i en rest uldfilt, som ikke trævler og derfor kan sys udenpå med en rå kant. En af cirklerne er syet med rød tråd, og fremhævet med lidt brodérgarn. Det giver en supergod effekt.




Puder (50x50) og stoffer er fra Stof&Stil.

2 comments:

  1. Den ide med cirklerne er bare den FEDESTE længe. Er det iorden at jeg "tyvstjæler" den, mod at når jeg sætter billeder på bloggen af mine nysyede puder, giver dig "credit" og linker dig;-)

    ReplyDelete
  2. Hej Lene
    Du skal være velkommen - glad for at kunne inspirere. Jeg bliver glad for et link, men det er ikke et krav.
    Glæder mig til at se resultatet.

    ReplyDelete