19 Nov 2010

Tidlig aften

En tidlig aften. Jeg er klar med strikkelækkeri og kaffe til "Lulu og Leon" på dr.dk/nu - og klokken er ikke en gang 19:30. Dejligt for jeg trænger. Det har været en hektisk dag, mange computertimer og hektiske møder, som ikke helt forløb som forventet. Hovedet og øjnene er trætte. Jeg trænger til at slappe af.

Slappe af og komme tidligt i seng, så jeg kan være udhvilet til i morgen, hvor jule-hygge-klippe-weekenden starter.
Om jeg glæder mig - ja, det kan du lige tro.

God torsdag aften

2 comments:

  1. Så må du sove og klippe/klistre godt. Jeg skal op i seng med en gedign mavepine. Godt Christian har occuperet min seng, så dynen er varm.

    Kom godt hjem i morgen.

    :-) Anette

    ReplyDelete
  2. Har sovewt godt - og jeg er SÅ klar til at komme hjem. Håber det går bedre med dig. God fredag

    ReplyDelete