17 Dec 2010

En pause

Dagens arbejde er fuldført. Projektets resultat er præsenteret. Det gik godt, og nu ser vi fremad og former hvad der skal ske når vi igen i 2011 vender snuden mod Schweitz.
Aftenmåltidet er nydt og vi har spadseret igennem en meget julepyntet by, med lyskæder og juletræer overalt alt imens at sneen langsomt drysser ned og frosten bider i lår og ører.

Nu er det endelig tid til pause. Pause til eget selskab, pause til egne tanker, pause til at trække vejret helt igennem - og til snart (jeg ved godt det er tidligt) at lade trætheden vinde og glide ind i søvnen.

I morgen er det den sidste dag i landflygtighed i år. Jeg kan slet ikke sige hvor meget jeg glæder mig til at komme hjem.

2 comments:

  1. Dejligt, at du snart er hjemme nogle uger i træk. Har du tid til lidt kaffe engang i næste uge - og måske lidt leg mellem Asger og Albert?

    Håber, at du får en u-forsinket hjemkomst i aften.

    Juleknus fra Anette

    ReplyDelete
  2. Hej Anette. Jeg kom hjem kl. 01:30 - forsinket ja, men dog hjem. Kaffe og en pind er jeg altid klar til.
    Jane

    ReplyDelete