11 Jan 2011

En hurtig statusopdatering

Topmotiveret var jeg - til min aftale med de skønne stoffer - som skulle blive til smukke beklædningsgenstande til Fruen; men ak teknikken og mine fingre drillede (undskyldninger er der nok af) så jeg nåede ikke så langt som jeg havde forestillet mig.
Efter 5 ekstra "indsyninger" i siden blev blusen færdig. Jeg ved ikke hvornår jeg lærer, at jeg nok ikke er så stor som jeg tror. Havde klippet i str. M men ender med en str. S.

Nederdelen laves efter et mønster jeg har fået tegnet af fra en NOA NOA nederdel der sidder fantastisk. Min cowboynederdel er også syet efter denne model. Nå, men den tager også form, dog driller lynlåsen mig. Her kan jeg ikke skyde skylden på teknikken. Det er nærmere mine fingre (og hoved) der ikke får det rigtigt til. Så nu må projektet hvile til jeg kommer hjem i næste weekend.



Billeder og lækre facts får I når jeg har hele sættet færdigt.
God mandag eftermiddag. 



No comments:

Post a Comment