26 Jan 2011

En lille kommentar

Jeg er superglad for at være en del af dette "blogland". Jeg bliver meget inspireret af alle jeres indlæg og fremvisninger af nye kreationer. Det er som at være i en positiv spiral af spirende glæde for at kreere, som i den grad påvirker mig langt flere kreative sysler end tidligere. Blogland byder også på velskrevne og dybtfølte personlige beretninger som jeg også nyder at lægge øjne til. Det rører mig, og fortæller mig at jeg ikke er alene om at opleve hvordan livet har mange dimensioner og facetter.

Det er på alle måder fantastisk at være en del af og jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre meget mere fra jer derude. Det er ubeskriveligt, hvor dejligt det er når der ligger en kommentar til mig. For selvom jeg ved der hver dag er besøg på siden, er det bare så skønt når der kommer respons og der ligesom kommer en "stemme" på besøget.

Så hvis du bare har den mindste lyst til at skrive en lille hilsen skal du endelig ikke holde dig tilbage. Jeg vil elske at høre fra dig.

- og nu venter jeg spændt på hvad der sker (tænk, hvis der slet ikke kommer nogen reaktion).

13 comments:

  1. Hvor er jeg enig. Det er en af de gode stunder, når jeg kommer hjem fra arbejde - tænder computeren, og ser hvem har lavet et nyt indlæg. Listen over egnede strikkeemner er alen lang, og ofte er der også et emne som jeg er nødt til at gå og tænke over mens jeg laver mad, eller vasker tøj eller bare går en tur. F.eks. tænker jeg tit over hvordan det må være at skulle være væk hjemmefra i 3 dage hver uge - men som du skriver, man kan jo indrette sig forskelligt.

    ReplyDelete
  2. Sådan en opfordring vil jeg da ikke lade ligge. Jeg følger meget med i de mange smukke ting, du laver (er bl.a. helt vild med den grå frakke). Jeg er ikke altid flink til at komme med kommentarer, det må jeg vist gøre noget ved; nu er jeg da i hvert fald kommet i gang

    ReplyDelete
  3. Jeg er enig med dig. Jeg mener, at noget af drifkraften ved at være blogger, er så afgjort kommentarerne. Uden dem ville gnisten ikke være der for mig. Jeg kan ikke forstille mig, at jeg er den eneste, der har det sådan.

    Kh Randi♥

    ReplyDelete
  4. Enig - en kommentar er guld værd. Og jeg kigger jo forbi hver gang du spytter et indlæg ud og nyder dem alle! Nu kan du også se, at jeg har været her :-)

    Kh. Mette

    ReplyDelete
  5. Ihh, hvor er jeg bare glad. Det giver sådan helt kuldegysninger. Det er simpelthen fedt. Jeg skal huske det selv, når jeg kigger forbi jeres "vinduer".
    Tusind tak for jeres kommentarer.

    ReplyDelete
  6. Kan godt forstå dig - har det ligesom dig - for mig har der åbnet sig en hel ny verden med mange skønne bekendtskaber, og det skal vi forstå, at værdsætte og gøre opmærksom på.

    Nogen gange lægger jeg en kommentar et sted, selvom jeg måske ikke har det store at sige - egentlig bare for at vise, at jeg læser med og sætter pris på indlæggene. Jeg ved nemlig, at det betyder noget.

    ReplyDelete
  7. Du har fuldstændig ret. Det behøver bare at være en lille hilsen. Det betyder rigtig meget.

    ReplyDelete
  8. Jeg er her også....
    Jeg har faktisk lige awarded dig, og håber du har lyst til at være med.

    Se min blog

    ReplyDelete
  9. Lene was here!!

    Har også awarded dig...er selv lidt ambivalent på den.

    ReplyDelete
  10. Kan jeg sige andet end: ENIG :-)

    ReplyDelete
  11. Jamen så får du da bare lige et onsdagssmil herfra :)

    ReplyDelete
  12. Hehe, ja vi er vist mange der kunne være bedre til at lægge en kommentar... Syns du har en skøn blog, dejligt at følge med ;-)

    ReplyDelete
  13. Tusind tak til jer alle sammen for at I har taget jer tid til at skrive en hilsen. Dejligt at se at I er enige i at prise værdien af kommentarer. Fedt med rosende ord til bloggen, og så to awards - jeg er meget beæret (og lidt ambivalent) fordi I har tænkt på Balles Bazaar. Tusind tak.

    ReplyDelete