2 Jan 2011

Godt Nytår!

Et år er gået.
2010 var året hvor Balles Bazaar, efter mange lange overvejelser, gik i luften. Det er nu 5 måneder og  137 indlæg siden. Historier fra hverdagen, familieliv, sy- og strikkekreationer, har været hovedingredienserne i den sammenkogte ret på Balles Bazaar.

Inden jeg åbnede bazaaren havde jeg mange overvejelser om hvorvidt jeg skulle starte bloggen. Kan jeg noget som andre vil være interesseret i at læse om? kan jeg overhovedet inspirere andre som jeg bliver inspireret af andre skønne bloggere? Vil jeg synes det er sjovt?
Svarene er ja, ja og ja, At være bazaar bestyrer har været en fantastisk positiv oplevelse. Kommentarerne fra jer, inspirationen og ideerne I deler gør det hele værd. Tusind, tusind Tak.

Glæder mig til at fortsætte bazaaren i 201l, dele ud af idéer, historier og kreative projekter; men mest af alt at høre fra jer derude.



Rigtig godt Nytår til Jer!!!

2 comments:

  1. Og det er SÅ hyggeligt at følge med.

    Godt nytår!

    ReplyDelete
  2. Hej Anette. Tak skal du have - så vil jeg godt fortsætte også i 2011 ;))

    ReplyDelete