13 Mar 2011

Søndagshymne

Ahhh - søndag morgen! Den starter langsomt og jeg forlænger den sene morgenmad med en ekstra kop kaffe, strikketøj i hænderne og Café Hack, med inspirerende passionsdrevne menneskers samtale i radioen. Jeg kan altså ikke undgå at at blive inspireret af Paprika Steens talestrøm og smittende latter. Jeg smiler indvendigt og tænker på hvad jeg skal udrette i dag. 
Måske handler det i virkeligheden om at bestemme sig for "så lidt som muligt" så der er en chance for at jeg, når mørket falder på har, har den tilfredse fornemmelse der breder sig i kroppen når jeg tænker. "ja, jeg nåede det jeg havde sat mig for" 


Lige nu er det strikketøjet, der er i gang. Det t er fyldt med takker - mange takker - som dog også er tegn på at mit "gaveprojekt" nærmer sig færdiggørelse. Det bliver godt. Det er jeg overbevist om. 

No comments:

Post a Comment