18 Apr 2011

Dette er hvad vinderen har vundet

En hemmelig Give Away har været i gang her i Balles Bazaar.
Når nu alt er godt overstået, kan jeg godt fortælle historien om hvorfor det blev til en hemmelig give-away. Jeg nåede simpelthen ikke at lave den færdig i sidste weekend!! Lettere pinligt men sandt ;o)

Nu kan jeg så afsløre både gevinsten og vinderen.

Gevinsten er disse to påske-kyllinge-høns lavet ud af stoffer fra bunken og retrogarn fra kurven. Øjnene er ikke blevet optimale, så de bliver pyntet i morgen inden gevinsten sendes afsted til modtageren.




Påske-kyllinge-hønsene er vatterede og med lilla for. De kan stå som pynt på bordet, de kan hænge fra en gren og de kan varme påske æggene.

Vinderen af disse herligheder er STINE med bloggen af samme navn.


Tusind tak fordi I var så mange der havde lyst til at være med på denne leg, hvor I ikke en gang vidste hvad I lagde billet ind på. Tusind tak for jeres kommentarer. Det er det, som gør det værd at blogge :o)).
Stort Velkommen til de mange nye besøgene (læsere), der fandt frem til Bazaaren. Jeg glæder mig til at høre fra jer alle sammen.

Med ønsket om en fantastisk påskeferie til dem der allerede har det, og god arbejdslyst til jer der kun lige har tre dage tilbage før Påskefreden indfinder sig.


3 comments:

  1. Hehe, de er da søde! Og juhuu, jeg elsker at vinde! :) Hvor skal jeg sende min adresse hen?

    ReplyDelete
  2. HEj Stine. Du kan sende din adresse til jane@ballenet.dk - glæder mig at du kan lide hvad hemmeligheden gemte.

    ReplyDelete
  3. Ej hvor er de fede... Kan man tage navneforandring for en dag ;))

    ReplyDelete