31 Aug 2011

HJÆLP -jeg skal til fest

Hvilket jo ikke, som sådan, er noget at råbe om hjælp for. Forventning og glæde over en skøn fest fejler ikke noget; men udfordringen ved denne fest er, at det er en "Superhelt/Superskurkfest", hvor vi skal komme forklædt som sådan.
Ungerne har allerede bidraget med adskillige forslag: Buzz Lightyear, Supermand, Ninja Turtles og mange andre mere eller mindre "voksen"kendte skurke/helte.

Men vi har ikke besluttet os, og tiden for festen nærmer sig. Jeg havde nok forestillet mig, at der skulle kreeres et par fantasktiske kostumer - et til manden og et til mig, men idéerne kommer ligesom ikke bare sådan flydende - og uden ide og beslutning, ingen kreation.

Så er det jeg tænker: Med sin guldgrube af skønne kreative mennesker, er Blogland det sted, hvor hjælpen findes.

Derfor: Har du nogle gode idéer til hvilke superhelte/skurke vi skal være - eller endnu bedre - har du et kostume liggende, som du vil låne ud??

Jeg lover et billede af mig som superhelt/skurk til gengæld ;-)

2 comments:

  1. Den skal jeg altså også lige tænke over.
    Det skulle vel gerne være en af de dersens super cool skurke...The Ridler eller Lars Løkke..ups til den sidste!

    ReplyDelete
  2. Ha ha, den var god - Lene.
    Jeg glæder mig til at høre hvad tankerne bringer.

    ReplyDelete