4 Feb 2012

Forberedelser og ung kreativitet

Da weekenden indfinder sig, og jeg kommer hjem fra arbejde, er kreativiteten allerede i fuld gang. Datteren og en overnattende veninde har været i resteskuffen og tømt den for favoritstoffer.



De er omdannet til et kækt lappetæppe, som egentlig var tiltænkt en pude; men undertråden slap op halvvejs i projektet - og så stoppede det ligesom der.
Begejstret er jeg dog over ungdommens iver med skabertrang og kreativitet. Hurra for det.



Jeg forbereder mig morgendagens kursus. Tilskæringskursets anden del står for døren.  Denne gang står den i ærmernes tegn.

Hvad med et par kreationer alá Lykke Leths fra søndagsserien "Lykke"?

En kjole opsyet i egne mål ligger klar til de sidste tilretninger i morgen. Jeg glæder mig.

No comments:

Post a Comment