27 Feb 2012

Pyhha

Så fik jeg klaret arbejdsopgaven. 29timer af weekenden er brugt foran tastature og et digert værk af et dokument er færdigt og sendt i omløb.

Og hvordan har jeg det så? Jo, lettelsen over veloverstået anstrengelse er der selvfølgelig; men mest af alt karakteriseres jeg af smalle og øjne, smertende skuldre og et hoved der er for lille til hjernen.
Som denne tulipan, der er blevet noget mat i stænglen. Den beskriver faktisk meget godt hvordan det er at være mig lige nu.

Der er dømt indhentning af udeladt nattesøvn, i hvert fald et par timer af den og så håber jeg at komme til at føle mig sådan: frisk, rank og sprød.


Klar til at frembringe sprøde, søde småkager til moderens store fest i den kommende weekend.

Alle anstrengelserne efterveer til trods, er det en dejlig mandag. Nyd den hvor du er.

No comments:

Post a Comment