15 Mar 2012

Jeg kæmper

Det er sømanden igen. Den er ikke vanskelig, slet ikke, bare ekstrem kedelig. Kun boblerne giver en vis variation til de endeløse runder af retmasker. At sømanden så også strikkes på pinde 2,5 gør det bare værre. Det tager jo 100 år og en madpakke at få purkens trøje færdig!

Give efter for lysten til at skifte til mere adspredende projekt? Jo, tanken har strejfet mig, men nej, jeg kæmper videre, og forsøger at gøre processen mere attraktiv ved at fylde på med krimi i ørerne og kaffe i kruset.

Jeg skal nok blive færdig, skal jeg - om en rum tid.

Nogle gode forslag til, hvordan jeg kan optimere til hurtig færdiggørelse?

2 comments:

  1. Jeg håber at din kamp med sømanden lykkes. Jeg elsker sømandsbobler - og ville gerne have én sømandstrøje selv - men jeg orker ikke boblerne! God kamp :o)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det er en kamp, men boblerne er nu ikke så slemme, det er mest at pinde 2½ der trækker tænder ud. Boblerne kan du som sagt snildt gå i krig med. Tak, jeg må til at se noget fjernsyn, så pindene kan arbejde imens.

      Delete