10 May 2012

Jeg pakker til blogtræf

Mit første blogtræf nærmer sig. Jeg glæder mig helt vildt. Glæder mig til en hel dag i kreativitetens tegn pg ikke mindst til at møde gæve kvinder, som jeg endnu kun har fulgt fra bag skærmen.

Der er overskud i mit stof og garnlager. Et overskud jeg ikke selv kan få omsat. Nu pakker jeg volvoen med herligheder, som andre kreadamer kan få noget godt ud af.

Stoffer i forskellige farver og kvaliteter.
En lille portion garn i brunlige nuancer, og så mere retro-garn. Den lækreste superwash merino uld i autentiske klare retro farver.

Alt sammen til salg til absolut rimelige priser.

Jeg glæder mig!

6 comments:

  1. hej Jane
    Wow - det ser godt ud.
    Den der æbleskalsfarvede og pink kunne jeg nu godt få kig på ;o)
    og du giver mig jo en idé ! oplagt at tage overskudsgarn med til salg / bytte ..
    jeg kommer desværre lidt senere (op ad formiddagen) for der er et andet arrangement jeg også må omkring - men vi ses !
    og jeg glæder mig :o)
    mange hilsener
    Mona

    ReplyDelete
  2. Å, så mye fint.
    Kos deg!

    ReplyDelete
  3. Jeg glæder mig også bare helt vildt. Jeg var med sidste år, og var nærmest høj bagefter.
    Vi ses. og så må jeg da klart kigge nærmere på dit garn :-)

    ReplyDelete
  4. Jeg har ikke pakket endnu...er så utrolig doven. Men imorgen skal der pakkes, og jeg glæder mig til at se alle og DIG..

    ReplyDelete
  5. Mona: Jeg er glad for at du kan lide hvad du ser. Jeg har jo så meget garn at det her i huset udgør en del af isoleringen, så det er bare godt at sælge lidt ud.
    Trine: Tak - og nok lidt langt for dig at rejse.
    Lisbeth: Efter at have læst om blogtræffet sidste vidste jeg, at det bare var et must at deltage, hvis der kom en gentagelse - og jeg glæder mig. Håber noget garn falder i din smag.
    Kirsten: Tusind tak. Du hører nok om turen i efterfølgende indlæg.
    Lene: Ja, hvor bliver det hyggeligt at mødes - glæder mig.

    ReplyDelete