2 Mar 2013

I'm getting there

It has to ready for tomorrow, but I'm getting there. With needles size 2.5 and a few mistakes it'd just took me longer than expected.

Sitting outside under roof I do the final knitting while listening to the raindrops and to the boys inside bursting out in laughter when the ps3 skater does his amazing tricks. Three boys of 13 sounds like a football team.
I smile and keep up my knitting.

Den skal være klar til i morgen, den lille vest. Med pinde nr 2,5 og en del fejltagelser undervejs har projektet taget længere tid en forventet. Men jeg skal nu nok blive klar i tide.

Jeg sidder udenfor på den overdækkede terrasse og lytter til regndråbernes dryp i poolen og drengene latterbrøl indefra stuen. Tre trettenårige drenge der brøler hver gang ps3 skateren laver en af sine halsbrækkende tricks. Det lyder som et helt fodboldhold. Jeg smiler og tilegner igen min fulde opmærksomhed til babysagen foran mig.
Jeg skal nok nå det.



2 comments:

  1. Jeg tror også du når det. Glæder mig til at se den færdig :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Den færdige kommer. Du skal mok få den at se.

      Delete