24 Jul 2013

Skylark - first stitches

Finally Skylark is started. 
Check out the charm marking a new round. It's a gift from my daughter and I smile every time I pass it. 

Thanks for you comments to my last post. I'm feeling better now, and I'm almost back at full speed again. 

Wish you a great, bright and sunny winter Wednesday. 



Så kom Skylark da endelig på pindene. Stadig i sin spæde start . 

Læg mærke til min lille maskemarkør. Er den ikke skøn? Jeg har fået den af min kæreste datter og jeg smiler hver gang jeg passerer den. 

Nyd solen og dagen med hvad den nu måtte bringe. 

2 comments:

  1. Spændende med Skylark - godt du fandt opskriften.
    Og ja - den lille maskemarkør er for sød :o)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opskriften var herhjemme. Jeg skulle bare hjem til den. Jeg er lidt spændt på om Skylark lever op til forventingerne. Indtil nu er jeg kun nået et stykke op på ribben.

      Delete