29 Nov 2013

Preparing for the Danish Christmas Fete in Sydney

All day  today I've been to church. Not for a long service, no to prepare for the big Christmas Fair tomorrow.

I'm the boss of the Danish Design Stall. Wauw a lot of goodies were unwrapped price tagged and ready to be admired by I've guests tomorrow. 

A lot of jewelry of Danish design: Dyrberg Kern, Pilgrim and Izabel Camille
Awesome expresso cups from Ferm Living (see photo below). 

The craft ladies have been busy this year. (mobile photo)
The craft ladies have met every second Wednesday throughout the year. It is amazing what they have produced. 

If you are in the area or want to do a Saturday trip, please come and try a little piece of Danish Christmas, lollies, food and design. Visit us 9am to 3pm at the Danish Church in Sydney, 35 Hillcrest Road, Pennant Hills. 


The café

You'll find me in the Danish Design stall. See you!!

I dag har jeg været i kirke - hele dagen!
Dog ikke til en lang gudstjeneste men som forberedelse til det store julemarked i morgen. 

Jeg bossen i boden med Dansk Design. Tidligere på året var jeg så heldig at få lov til at bestille goodies i Illums Bolighus. Der røg Kähler, Anne Black, Cocoon vase, Ornamenter og en hel flok hoptimister i indkøbskurven. Nu håber jeg det falder i Australiernes og danskere i Australiens smag, og der bliver godt gang i salget. 




Der er også kommet gaver fra Dyrberg Kern, Pilgrim og Izabel CamilleSkønne ting - særligt den sidste, som er første gang jeg har stiftet bekendtskab med disse smykker. Meget flotte gaver. 

Tjek da lige de skønne espresso kopper fra Ferm Living. De er da bare for fantastiske. 


Espresso cups from Ferm Living

Skulle du kende nogle dom er i nærheden, er du velkommen til at sende beskeden om det danske julemarked videre. Snoren klippes i morgen kl 9 på 35 Hillcrest Road, Pennant Hills. Vi lukker og slukker kl 15. 


One of the grocery stores (mobile photo - sorry)

Jeg står som sagt i Design boden, og selvom jeg tror vi får travlt er der altid plads til en sludder. Kom bare forbi. Det bliver en fantastisk dag.
  

6 comments:

  1. Hold da op som der har været gang i kreativiteten. Og jeg giver dig ret - espresso er fantastiske.
    Knæk og bræk med julesalget :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak. Espressokopperne var ser ikke afsætningen for, desværre, men så har jeg chancen for selv at købe dem.

      Delete
  2. I wish I could make it - looks like a lot of great things. Although I was lucky enough to receive a beautiful Georg Jensen bracelet recently, so I should be satisfied with that! Good luck with the sale, I hope you raise lots of funds

    ReplyDelete
    Replies
    1. We did. It was a fantastic day. There is one again next year, and I have promised I will have a tiny stall with own products. Hope to see you then.

      Delete
  3. Hej Jane - I må have en rigtig god dag - spændende med alle de goodies. Et fremstød for dansk design ;o). Det skal nok blive sjovt. Desværre er jeg ikke lige i nabolaget til at droppe forbi :o)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Mona. Hvid du engang kommer til nabolaget giver jeg helt sikkert en kop "noget" eller en kold drink på terrassen. Du skal være noget så velkommen.

      Delete