14 Apr 2011

Længsel

Jeg har været en tur igennem dagens indlæg i min "blogbestand". Hvor har I gang i mange lækre ting. Jeg vil også, ja jeg vil, men et hotelværelse med selskab af pc, cola og et træt brugt hoved (mit) levner ikke de store muligheder for kreative udfoldelser.

Men i morgen går det igen nord over og der er ingen planer for weekenden - andet end aftale med haven symaskine,  og hæklenål  - jeg længes - længes mod at skabe (en give away for eksempel), længes efter tændte stearinlys, sofaens hjørne og ikke mindst familiens krammere.

I morgen, der er alligevel ikke så længe til.

En regndråbe fanget i friske grønne blade midt i det vinterbrune
Nu skal der lige hækles et par omgange og lyttes til "Riverside", Agnes Obel indtil øjenlågene bliver for tunge.

Med ønsket om en fortsat god aften.

3 comments:

  1. Kan godt forstå du længes hjem...
    Håber du har påskefri, for vejret skal blive fantastisk.

    ReplyDelete
  2. Forstår også godt din længsel, men nu lysner det så du kan få omsat noget af al din energi i kreative aktiviteter. God tur hjem.

    ReplyDelete
  3. Tak Lene og Hedvig. Det ER dejligt at være hjemme, og Påsken står for døren. Dejligt.

    ReplyDelete