1 Jun 2011

Posten har været her

Og se lige hvad det rødklædte postbud har lagt i min post kasse


Søde Lene med bloggen Livet som sådan har sendt disse to skønne hårelastikker til Astrid (min datter); men jeg tror de også kommer til at sidde i mit hår, for jeg kan da slet ikke holde fingrene væk. 
Skønne er de, både sommerfuglen og uglen. 



Endnu en kuvert med mønster til fin gavepose og smukt gavemærke fra Susi fra Indretning med farver. Nu ved jeg hvad vi skal lave i den kommende lange weekend.



En stor tak til jer begge. Det var en dejlig overraskelse at komme hjem til.

3 comments:

  1. Godt de kom frem i god behold :-)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Dejligt den nåede frem.
    Så har du lidt at hygge med.
    Indtil nu har jeg sendt 12 af sted, så der var rift om dem:-)
    Ha´en dejlig aften.
    Knus Susi

    ReplyDelete