11 Jun 2011

Indtryk fra en dejlig eftermiddag

En tur til Hillerød for at købe erstatning for mine knækkede KnitPro pinde udviklede sig til en hyggetur med Astrid og Asger  indeholdende kaffe og is i solen med udsigt til slottet og ænder i slotssøen.

Frederiksborg Slot i 2 udformninger. Jeg ved godt hvilken jeg ville sætte tænderne i.
Den lille bådtur rundt på slotssøen må vi vente med til næste gang.
Så er der dømt is og kaffe fra Mr.Bean Kaffe. Er det da ikke bare et skønt navn?
Astrids yndlingsfodtøj - også på sådan en solskinsdag. 
 Nem aftensmad afsluttede en hyggelig eftermiddag. Pizzaerne er fortærret  som det hør og bør med udsigt til Disney Sjov. Alle er mætte af indtryk, solskin -- nå ja og pizza. Hyggestemningen fortsætter hele aftenen. Jeg fornemmer det.

3 comments:

  1. Åh, det lyder som en dejlig dag!!

    ReplyDelete
  2. Skønne sommerbilleder :-)

    ...og så har du iøvrigt vundet en lille trøstepræmie i min give-away:

    http://bettinaholst.blogspot.com/2011/06/og-vinderen-er.html

    :-)

    ReplyDelete
  3. Ihh- har jeg virklig vundet. Jeg sender dig fluks min adresse og venter så i spænding.
    Nyd resten af Pinsen.
    Jane

    ReplyDelete