27 Sept 2011

Feel Good - Dag 1

Asger og jeg er godt igang med vores krydser.
Asger markerer når han har været aktiv - og han går MEGET op i det.

Jeg har lavet min egen version af aktivitetsskemaet. For mig er det en sjov måde at fokusere på det, jeg gerne vil have mere af og som min krop glæder sig over - væske, søvn og motion.

I dag er så vores første dag - Asger har 10 krydser - han har spillet fodbold det meste af dagen. Mit antal krydser er mere moderat; men jeg er godt tilfreds.

Målet omkring 2 liter vand er nået efter billedet er taget. 
Skulle du være blevet inspireret kan du se mere HER hvor du også kan få fingre i Feel Good skemaet.

En fantastisk smuk dag går mod sin afslutning. Lige en kop grøn te og så til køjs, jeg skal tidligt ud af fjerene imorgen. Lufthavnstaxaen kører kl. 6 - måske bliver Kaffe nr 2, færdig på denne tur.

No comments:

Post a Comment