17 Dec 2011

Stof i overskud

Det er vanskeligt med farver på billeder for stoffet nedenfor ser gråt ud, men det er faktisk en lækker lys oliven grøn farve. Jeg har 3 meter, som jeg ikke får brugt. Måske det var noget for dig.

In real life er farven lys olivengrøn 
Kvaliteten er bomuld poplin med stræk.
Tankerne med stoffet var et sæt med bukser, nederdel og jakke; men efter en "farve-stil-test" fandt jeg ud af, at den olivengrønne slet ikke er med i "min" palette, og det er faktisk rigtigt, farven klæder mig slet ikke.


Nå, men inden stoffet ryger til de evige stofmarker, kunne det være at der var én derude, som kunne bruge det. Pris: Hvis jeg kan få forsendelsesomkostninger dækket vil det være fint.

Send en mail til jane@ballenet.dk hvis du er interesseret.

No comments:

Post a Comment