21 Apr 2012

Fredagshymne

Ah det er weekend. Der er speciel stemning på arbejde sådan en fredag eftermiddag. Trætte efter en lang uge og samtidig forventningsfulde til weekendens komme. Glade "god weekend" hilsner fra kl 14:30. Nu kl 16 er der ikke mange tilbage ved skærmene. Heller ikke jeg.

Jeg er på vej hjem. Måske jeg kan nå en pind på terrassen i eftermiddagssolen. Det vil være en perfekt afslutning på den første uge uden gluten - og jeg har ikke savnet brødet en eneste gang. Brød er afløst af masser af grøntsager, æg, skyr og en ikke så lille mængde mandler! Maven værdsætter omsorgen, mens energikontoen stadig har røde tal. Men det skal nok vende. Det er jeg overbevist om.

Nå, men hvordan står det så til på strikkefronten, tænker du måske?
Jo, sømanden er skudt til hjørne (selvom jeg faktisk fandt garn i matchende farve) og pistacie garnet afventer en beslutning. I mellemtiden er jeg gået i gang med en poncho. En sart, feminin og varm skuldervarmer. Skøn til at tage over en sommerkjole, når der skal skrues op for temperaturen.

Detaljer kommer senere. Nu får du lige et hurtigt billede fra min tur hjem til terrassen.

Med ønsket om en fantastisk fredag.

2 comments:

  1. De fredage kender jeg godt :-) Forventningsfuld weekendstemning.
    Den poncho ser hyggelig ud.
    God weekend

    ReplyDelete
    Replies
    1. Forventninger til en dejlig weekend. En god en af slagsen til dig.

      Delete