27 Oct 2010

Total strikke krise

Der er tale om en regulær krisesituation.

Min rejse sydover er godt begyndt i eftermiddags, og jeg tager glad mit strikkeprojekt frem for at slå masker op til det andet forstykke, og så er det jeg opdager det forfærdelige...........Min strikkepind er knækket!!!!

Mine fine dejlige skønne Knit-Pro pind (4) er knækket, og jeg er i Basel indtil fredag aften!!!
Ikke en eneste pind kan jeg få strikket. To tog/fly rejser kan ikke udnyttes til noget fornuftigt - æv æv æv.

Det er ikke fordi jeg ikke har prøvet at få fat i en reesrve, men jeg siger jer, Københavns lufthavn er støvsuget for noget der ligner strikkepinde. Masser af mobiltilbehør og gadges; men ingenting der bare ligner strikkeredskaber.
Så tænker du måske "Jamen de har vel så mange strikkepinde i Schweitz at de sælger af dem?" Ja, det har de sikkert; men jeg er bare ikke i nærheden af en butik mens den har åbent.

Surt show. Er der andre der har oplevet knækkede Knit-Pro pinde?

4 comments:

  1. De kan godt finde på at knække ;(
    Husk at tage den med til din forhandler,
    de skulle gerne bytte den.

    Så må du have fat i en god bog ;)

    Yt.

    ReplyDelete
  2. Jamen Jane, hvor er det forfærdeligt. Kunne jeg bare transmogriffe dig en ny pind. Stakkels stakkels dig. :-(

    Anette

    ReplyDelete
  3. Yt: Ja, det har jeg så lært, og pindene så bare i min taske. Jeg har fået lovning på et par nye. De ligger sikkert i posten når jeg kommer hjem.

    Anette: Ja, det er lidt synd for mig - og denne gang havde jeg faktisk lidt tid om aftenen til at få lavet noget.

    ReplyDelete
  4. Ups - tastefejl. Pindene LÅ og ikke så.

    ReplyDelete