5 Jan 2011

Løbesko i badeland

Jeg har slet ikke tal på hvor mange gange, jeg har pakket løbeskoene i kufferten for bare at slæbe dem ubrugte hjem igen. I dag skulle det være anderledes. Det er Januar, og jeg rejser alene denne gang, så der er ingen aftensmadsaftaler med kollegerne.

Hotellet som er vores base når vi hver uge rejser til Basel, er rigtig godt - MEN fitness muligheden mangler. En stor mangel som gentagne gange er blevet kommenteret i de fremlagte spørgeskemaer. Der er så mulighed for at gå over på den anden side af gaden og brug fitnessfaciliteterne på Hilton hotellet.


Det er så prøvet.
Fitnessområdet er placeret således at man på sin vej mod maskinernes krops-toning skal gå igennem barområdet og konferenceområdet, der i dag husede en skakturnering, hvor unge som gamle, især mænd, sad koncentrerede over brikkerne på de ternede bræt.

Nå men her gik jeg så i korte fitness tights, stor vinterfrakke og rustikke støvler og tænkte: "OK, lad dem bare glo, jeg får smækre lår og de får ølmaver". Vel igennem, kommer jeg så til mit bestemmelsessted.

Et løbebånd ved bassinkanten i Wellnessområdet. 

For dælen hvor er det varmt at løbe i sådan et subtropisk klima.
Sveden sved i øjnene, men det er gjort - og jeg er noget så tilfreds!!! Tilfreds fordi har overholdt aftalen med mig selv.

--- og så gik jeg på Mc Donalds!!! - og købte salat. Ja, det er virkelig Januar.

Rigtig god aften til jer derude.




2 comments:

  1. Hi hi, jeg kan lige se dig komme anstigende i det udstyr, *fnis*
    Det er vigtigt at genoprette de tabte kalorier efter fysisk udfoldelse!
    Klem

    ReplyDelete
  2. Ja, den del gik meget godt - og det var, trods varmen dejligt at blive rørt.

    ReplyDelete