25 Jan 2011

Ny rejsekammerat

Jeg har fået ny rejsekammerat. En lille væver én af slagsen. Den er lige tilpas i størrelsen til 3 hotelovernatninger, den vejer ikke for meget og så suser den afsted.
For dælen der er fart på, med 4 hjul og turbogear!!

En lille sag som liiige hoppede op i min Føtex vogn her i weekenden. Den var rørende billig, helt igennem plast, men et sølvfarvet lyn med 4 hjul, og min lille nye ven har klaret sin jomfrurejse med bravur. Vi skal nok få det hyggeligt os to!!

Den gamle og den nye rejsekammerat. 
Jeg er lidt betænkelig ved mit eget ordvalg over en kuffert!! Jeg rejser vist for meget.
Samtidig smiler hotel receptionisterne smiler velkendt til mig og rækker mig mine løbesko (som er blevet efterladt her på hotellet over weekenden) over skranken, uden jeg har bedt om dem. Ja, jeg har været her meget.

Men det går fint. Resten af familien savner mig selvfølgelig (og jeg dem) men det klarer sig, og det endda godt. Vi har indstillet os på at jeg arbejder i Basel tirsdag, onsdag og torsdag. Til gengæld holder jeg fri om fredagen, og vi storhygger i weekenden.
Sådan kan arbejdsliv og familieliv altså også forme sig.
Fortsat god aften derhjemme.

No comments:

Post a Comment