23 Aug 2011

En bagdelsdame

Når jeg nu var skubbet ud i det mere specielle tøj, var der ikke langt til at denne nederdel også kom med i feriegarderoben fra Frankrig.

Smukke røde farver med mørkeblå afslutning, mega blomster broderi og røde zig-zag stikninger mellem forstykkets to dele.


Indlæggets overskrift henviser til bagsiden af nederdelen, hvor denne dame holder øje bagud, og sikrer at jeg ikke bakker ind i noget.



Nu går jeg og overvejer om nederdelen (fra LULU H - Paris) kan indgå i arbejdsgarderoben. Jeg tror det.
Skoene er et genbrugsfund til 49,- De har aldrig været i brug, men hos mig kommer de med i business outfittet.

Jeg er godt tilfreds.

3 comments:

  1. Kære Jane

    Jeg kan godt forstå, at du er tilfreds. Der er ingen bagdele ved den nederdel...

    Den hører afgjort hjemme i business-delen af garderobeskabet - sammen med skoene.

    :-) Anette

    ReplyDelete
  2. olala den er da også fin og flot figur den sidder på :-)

    ReplyDelete
  3. Anette: Tak for støtten til Business garderoben

    Bettina: Tak.

    ReplyDelete