16 Aug 2011

Endelig - et nyt hjem til strikkepindene

Et strikkepindeetui har stået både på min ønskeliste og min TO-DO liste i meget lang tid!!

Nu er mine dejlige KnitPro træpinde endelig blevet behørigt indpakket. Se da bare her, hvad jeg har kreeret i weekenden.



Gråmeleret uldstof med enkle hvide stikninger i cirkelformer. Det limegrønne bånd er etuiets eneste farvespræl. Indeni naturfarvet hør med sorte stikninger.



Det skønneste etui - lavet efter Unikarinas detaljerede og kyndige vejledning. Tusind tak, Karina

Jeg er bare SÅ glad. Etuiet er bare blevet så flot, at jeg har det liggende fremme på sofabordet som en anden "Table Book". Flere gange må jeg bare hen og røre, lukke op og i, og nyde glæden ved dette lille mesterstykke.

5 comments:

  1. Wau, det ligner jo noget du har givet en million for.Super sejt og enkelt i udtrykket.
    Kan godt forstå du må stryge det oger ryggen ;))

    Yt

    ReplyDelete
  2. Super flot. Sådan et ville jeg også lade ligge fremme til pynt :)

    ReplyDelete
  3. Aii hvor er den fed. Det ligner noget der kunne ryge på min TO-DO-Liste i vintersæsonen :o) Tak for linket -s-

    ReplyDelete
  4. Jane, hvor er det flot. Sådan et vil jeg også sy! Og så har jeg lige fået de tynde skrue-pinde fra "Englegarn". De må også have plads.

    :-) fra Anette

    ReplyDelete
  5. Det er blevet super flot - kan godt forstå at du lader det ligge fremme. Jeg er vild med uldstoffet - og stikninger. Rustikt og enkelt - det kan jeg godt lide...
    Og tak for roserne. Er kun glad for at de vejledninger jeg laver kan bruges...

    ReplyDelete