18 Aug 2011

Nye bukser

Takket være et venligt skub fra min kære svigerinde, tog jeg mod til mig og købte disse bukser mens vi var på sommerferie i Frankrig.


Bukser jeg normalt ville synes var for spraglede og specielle: FlowerPower haremsbukser med turkise blomster foran og en stor orange sommerfugl på bagen!  
Men Kristina insisterede på, at de var super chikke, og at hun levende kunne forestille sig dem luftet på en lørdagsshoppetur i byen. Jeg lod mig overtale - og hvor ER jeg bare glad for det. 


Jeg har nærmest boet i dem siden ferien. De kommer på, lige så snart jeg kommer hjem fra arbejde og de har været på adskillige shoppeture. Hver gang føler jeg mig både hip, chik og smart (men det er jo hele 3 ting!) og så på én gang!

De er da bare for skønne. Tak for skubbet. 

5 comments:

  1. Uhh de er lækre ;0) De sidder da godt

    ReplyDelete
  2. De er godt nok seje ;)
    Super smarte.

    Yt

    ReplyDelete
  3. Vil osse ha!!!!
    Hvor er de bare super fede. Hvad mærke er det? Og de sidder perfekt på modellen...

    ReplyDelete
  4. Tak for kommentarerne - jeg er bare superglad for bukserne. Hvilket mærke det er, ved jeg faktisk ikke. Har bladret dem igennem uden at finde hvem der står bag.

    ReplyDelete