12 Feb 2012

Vi fikser og ordner, rydder op og rydder ud

Der har længe været ufærdige hængepartier i vores hus. Det er længslen efter forår, ved jeg ikke men vi er topmotiverede til at få gjort færdig, få ryddet op og ryddet ud. Det tredje læs er klar til containeren, og manden min har iført polarudstyr, fikset skuret, så alle brædder nu er smukt monteret.
Min opgave er indenfor, hvor der bliver ryddet op i stof lageret. Stofferne er for gode til at smide ud, så oprydningen består i at omsætte klædestykker fra skuffen til smukke gevandter til fruen.
Indtil nu er der kommet denne tunika ud af anstrengelserne.
Ikke den værste oprydningstjans! Faktisk aldeles hyggelig! Rigtig god lørdag aften.

5 comments:

  1. Replies
    1. Tak. Jeg har glædet mig rigtig meget til at få det i brug, og jeg er ikke blevet skuffet.

      Delete
  2. Samme fanden har taget ved mig. Inden kl. var 9 havde jeg ryddet op i kælderen, vasket og tørret 1½ maskine tøj, været til bageret, ryddet sne også for naboen, som har brækket arm OG drukket en dejlig kop kaffe siddende i stilheden ude i sneen, der bare dryssede ned omkring mig.

    Jeg elsker at drikke kaffe ude i sneen - og nu har jeg krudt til et par timers arbejde (!) inden jeg kaster mig over strikketøjet og sytøjet, som alt er fra gemmerne. Skal vist også spadsere på biblioteket igennem sneen og hente sushi på vejen hjem.

    Glemte jeg at sige, at mand og børn er på bondegårdsferie i et par dagen, så jeg har FRED til at nå alting.

    God snevejrsdag til jer!

    PS. Din tunika er blevet superflot. Den model er bare så flot til dig, Jane.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hatten af for din iver, Anette. Skønt med en alenefar, hvor di bare kan gøre lige hvad du har lyst til og så uden at blive forstyrret.
      Nyd det - og husk er ekstra kop kaffe i sneen.

      Delete
    2. Ups. Der skulle altså stå alenedag. Hurra for stavekontrollen på en iPhone!

      Delete