24 Mar 2012

En tak for god indsats gave

Der har Været stille i bazaaren på det sidste. Livet udenfor cyperspace har krævet sin kvinde. Et projekt der nærmer sig sin afslutning betyder arbejdsuger der ligger på den forkerte side af 60 timer. Sådan har de seneste 3 uger været, men nu er der kun den sidste finpudsning tilbage. Der er lys forenden af tunnelen, og jeg begynder at få gode ideer til hvordan jeg kan indhente noget af det forsømte på kreafronten. Jeg glæder mig.

Som tak for en god arbejdsindsats fik jeg i dag dette flotte tørklæde fra René Lezard. De skønneste blomster i de smukkeste farver. Et tørklæde der giver ethvert outfit et eksklusivt touch.

Fedt at blive anerkendt på den måde. Nu er det bare om at nyde weekenden, som allerede er godt igang. Det bliver helt sikkert en skøn, solrig og varm en af slagsen. Det kan ikke blive bedre!

5 comments:

  1. Dejligt at blive anerkendt for en ekstra indsats :o)
    Det lyder som et lækkert tørklæde.
    Hav en hyggelig weekend.
    hilsen Mona

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jeg har en chef som er rigtig god til det med påskønnelse, og det er utroligt hvad sådan en gestus betyder.
      Hyggelig weekend til dig også.

      Delete
  2. Det er så skønt at få en påskønnelse - og dit tørklæde er oven i købet meget smukt og lækkert. Tillykke med det.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak skal du have. Jeg tror det kommer på sammen med business antrækket når den står på konference i næste uge.

      Delete