15 Jun 2012

Kurve

Når man rejser til Australien er der flere ting, man ikke må have med. De er fuldstændig paniske over at få jordrester ind. Derfor har vi vasket alle vores sko og støvler, og inden containeren pakkes spuler vi enkelte egenede krukker og vores cykler.

En anden ting, der ikke kan gå med er kurvemateriale. Ærgeligt at jeg ikke kan få alle mine hyggelige kurve med. De er nøge udvalgte, nogle har jeg selv udvalgt andre har jeg fået foræret.
De fleste  er nu tømte og nogle er kommet i pension hos venner og familie. Andre er sat til salg.


Disse 4 lækre  kurve (33x43x15) kan du få fingre i. Vi brugte dem i vores puslebord, og da det ikke længere var aktuelt, kom de på børneværelser og har huset barbieting, legoklodser og tegnegraj. 

Jeg kan lige se dem i et krearum et sted. Fyldt med garn, stof og andet krea grej. De passer perfekt ind i en roel med 30 cm dybe hylder eller ypperligt under et sy/klippebord. 


De kan blive dine for den minimale sum af 120,- (og lidt porto hvis de skal sendes). 

Læg en kommentar og send mig en besked med din adresse til jane@ballenet.dk, hvis du er interesseret. 

Nyd resterne af dagen. 

No comments:

Post a Comment