10 Sept 2010

For gammel til Hip Hop?

I går fik jeg den udfordring at være vikar på to Hip Hop dansehold. Piger i alderen 8-10 og 11-13. Lidt skulle jeg nu tænke over det, for i år er pauseår som instruktør, og så at skulle kaste sig ud i Hip Hop, når jeg er vant til store dejlige totalbevægelser med voksne piger.

Nå, men jeg tog udfordringen, havde en times tid til forberedelse og fik lavet en lille (og ganske god) koregrafi, som kunne bruges. Det gik fint - Det gjorde det altså. Pigerne var søde og var med på spøgen.

For gammel til Hip Hop tanken kom, da en pige,  halvt henne i den første time, hvor vi havde danset (min måde at danse på) spurgte: "Skal vi ikke snart danse?" - og jeg havde bare ikke bestilt andet.

Sjov oplevelse som jeg har fornøjelse af i benene i dag også.

No comments:

Post a Comment