6 Aug 2011

Weekendklar

Lige hvad jeg er. En lettere omtumlet arbejdsdag er afsluttet, ugehandleren overstået og jeg er i den grad klar til weekend. Fredag er absolut ugens bedste dag.


Dette skal i hænderne både i aften i hjørnet af sofaen og i morgen, som tilbringes i selskab med DSB. Mindstemanden skal hentes hjem fra en "uge på græs" i Jylland. Det tager jeg mig af, mens min kære mand henter datteren fra spejderlejr.
Hun var noget betænkelig inden hun tog afsted for en uge siden; men jeg ved det har været en stor oplevelse, så jeg glæder mig bare til at høre hende fortælle.
Så er vi allesammen samlet igen. Det er godt.

Med ønsket om en skøn fredag -- og weekend.

2 comments:

  1. Ja, det er godt når alle mand samles efter ferie.
    God weekend ;)

    Yt

    ReplyDelete
  2. Endnu en flot strikke kreation fra din side...Her er jeg også klar til weekenden, med stængerne oppe i sofaen og hækletøjet klar...Ha' en go weekend!

    ReplyDelete