23 Sept 2011

Feel Good - skal du være med?


Asger er med i aktiv rundt i Danmark, og glæder sig til, fra på mandagat sætte en masse krydser, for bevægelse, morgenmad og 9 timers søvn - og så var det jeg tænkte: "Det vil jeg da også være med til".

Fluks er der lavet et lille skema tilpasset mine fokusområder omkring væske, hvile, motion og søvn. Det vil jeg selvfølgelig dele med jer.

"Kampagnen" hedder "Feel Good" - gennem små justeringer i hverdagen - mere vand, mere hvile, og mere motion.



Det vil være ubercool at dele successer og udfordringer med dig!!!
  • så hop med på Feel Good vognen og "meld dig til" med en kommentar. 
  • Download Feel Good Skemaer HER. 
    Måske du vil være med på min version eller også har du andre områder der skal fokuseres på - det er frit for.
  • Brug gerne billedet, så du viser, du er med.  
- og hvis du har lyst, dele ud af dine historier undervejs.

Glæder mig allerede - håber du vil være med. 



PS: Meld gerne tilbage om du kan få fat i Feel Good skemaet - hvis ikke, har du måske en god vejledning til, hvordan man indsætter dokumenter på bloggen. 

No comments:

Post a Comment