30 Sept 2011

Fredag fridag

Fredag, den dejligste af alle ugens dage har taget sin begyndelse. Denne fredag er særlig skøn, for den er en fridag.

Hvad jeg skal lave ud over almindelige hverdagsaktiviteter som oprydning og tøjvask er endnu ikke bestemt. Der er skarp konkurrence mellem disse to elementer. Bogen eller strikketøjet.


På min seneste rejse vandt bogen. Der tyggede jeg Karin Slaughter "Vantro" igennem. Nu står den på "Hvid Død" af samme forfatter. Rigtig gode bøger med passende balance mellem personskildringer og gedigen spænding. 

Lad os se hvad det bliver, om ikke andet er jeg at finde på terrassen i solen, lige så snart den har brændt morgenens dis af.


Fredagsnydning til jer alle. 

3 comments:

  1. Hvor dejligt med en fridag i dette fantastisk vejr :) Jeg er blevet rigtig glad for kombinationen af lydbøger og strik, det kræver bare, at det ikke er alt for kompliceret strik, for så har jeg erfaret, at jeg både strikker forkert og misser handlingen i bogen, og det er faktisk godt gammeldags træls :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Fik skrevet noget værre sludder i tidligere kommentar, så der kommer lige en ny.

    Jeg plejer også at kombinere strik og lydbøger, men da disse to første bøger i en "serie" kun findes på bogform, må jeg tygge mig igennem dem før, jeg fortsætter i vanlig facon med bog i ørene og strik i hænderne. Sådan kan jeg bedst lide det.

    ReplyDelete