18 Nov 2011

I år skal det være



Igennem et anseligt antal år har denne skønne Tilda pakke ligget og smilet til mig når vi nærmede os juletiden.


I år skal vi være juleværter, og juletræstæppet SKAL være klar. Det er besluttet og processen er igang - og jeg skal nok blive færdig.


Nu som dengang er jeg begejstret for de naive og buttede snemænd i smukke afdæmpede farver og det fyldige grå vadmel tæppe. Det bliver så flot under et grønt træ.


Vlisofix er klippet og strøget på stofstykkerne og saksen er igang igen. Tæppet bliver hvad denne fri-fredag kommer til at indeholde. Det bliver en super hyggelig dag. Ønsker at din bliver lige sådan.

3 comments:

  1. Jeg lavede det tæppe for nogen år siden og jeg er så glad for det ;0) Rigtig god fornøjelse

    ReplyDelete
  2. Dette ser ut som et fint prosjekt nå før jul:)
    Vi må få se bilder av det ferdige teppet:)
    God helg!

    ReplyDelete
  3. Julie: Dejligt at høre at tæppet er langtidsholdbart. Det har været en sand fornøjelse at lave det.

    Hvite Tulipaner: Hyggeligt at du kigger indenfor, og jeg lover at du får det færdige resultat at se - snart.

    ReplyDelete